havuçlu ıspanak yemeği


Tencerede, havuçlu ıspanak yemeği tarifi: Havuçlu, pirinçli ıspanak yemeğini on kaşık (bir çay bardağı) zeytinyağı ile tencerede yaptım. Yemeğe havuç haricinde 2 kaşık pirinç ilave ettim ve kısık ateşte 20 dakika pişirdim. Ortaya çok şahane ıspanak yemeği çıktı. Tarifimi deneyecek olanlara afiyet olsun.

Havuçlu ıspanak yemeği malzemesi:
  • bir kilo ıspanak
  • 10 çorba kaşığı dolusu zeytinyağı
  • bir iri kuru soğan
  • bir çorba kaşığı silme domates salçası
  • bir iri havuç
  • iki çorba kaşığı pirinç
  • bir çay bardağı sıcak su
  • bir buçuk tatlı kaşığı tuz

Havuçlu ıspanak yemeği tencerede nasıl pişirilir:
  1. ıspanağı ayıkladım, yıkadım, süzdüm ve kuşbaşı doğradım
  2. havucu rendeledim
  3. soğanı yemeklik doğradım
  4. zeytinyağında sırayla soğan, salça ve havucu kavurdum
  5. üzerine 1 çay bardağı sıcak su koydum, karıştırdım
  6. ardından ıspanak, pirinç ve tuzu ilave ettim
  7. malzemeyi pörsüyene kadar karıştırdım
  8. ıspanak tencereye oturunca, tencereyi bir kez fokurdattım
  9. kapağını kapadım ve ocağı tamamen kıstım
  10. ve yemeği 20 dakika pişirdim ve ocağı söndürdüm.
ne kolay değil mi? sizde yaparsınız.

Bu blogdaki popüler yayınlar

peynire tuzlu su nasıl yapılır

kuşbaşı et haşlama

düdüklüde kuşbaşı et haşlama

donmuş balık nasıl çözülür