dermason kuru fasulye nasıl pişirilir


Tencerede dermason kuru fasulye nasıl pişirilir? Dermason kuru fasulye, diğer kuru fasulye çeşitleri gibi pişirilir. Pişirilecek fasulye akşamdan ıslatılır ve sabah gazı alınır. Kuru fasulyede gaz alma, kuru fasulye bir taşım kaynatılır ve üzerinde biriken köpük alınır. Kuru fasulyeyi akşamdan ıslatma yerine; yemeğini yapmadan 1 saat öncesinde kaynar su içinde 1 saat bekletmekte, ıslama yerine geçer. Hangi yöntem işinize gelirse, dermason kuru fasulyeyi öyle pişirebilirsiniz. Bu tarifimde fasulyeyi kaynar su içinde bekleterek yaptım.

dermason kuru fasulye yemeği malzemesi
  • 2 su bardağı dermason kuru fasulye
  • 8 çorba kaşığı zeytinyağı (80 gr.)
  • 1 çorba kaşığı silme domates salçası (20 gr.)
  • 1 tane orta boy kuru soğan
  • 5 su bardağı sıcak su (1 litre)
  • 1 tatlı kaşığı tuz (10 gr.)

dermason kuru fasulye yemeği yapma yöntemim
  • kuru fasulyeyi su içinde bir taşım kaynattım ve kapalı olarak 1 saat beklettim
  • süre bitiminde suyunu değiştirdim, bir taşım kaynattım
  • ve peşinden süzgeç içine aldım
  • tencerede soğanı, salçayı kavurdum
  • üzerine fasulyeyi ve 5 bardak sıcak suyu koydum
  • tencereyi bir kez fokurdattım, kapağı kapadım
  • ardından ocağı iyice kıstım, saate baktım
  • tam 1.5 saat bitiminde ocağı söndürdüm
  • yemeğin tuzunu ayarladım
  • yemeği 2 saat beklettim
  • ve ardından tabakladım, sofraya koydum.
  • ne güzel değil mi? sizde yaparsınız.

Bu blogdaki popüler yayınlar

peynire tuzlu su nasıl yapılır

kuşbaşı et haşlama

düdüklüde kuşbaşı et haşlama

donmuş balık nasıl çözülür