tereyağlı erişte pilavı


12 dakikada tereyağlı erişte hazır!. Tereyağlı erişte pilavı haşlanarak veya kavrularak yapılabilir. Bu tamamen sizin tercihinize kalmış. Ben erişte pilavını haşlayarak yaptım. Erişte, on dakika ile on beş dakika arasında pişer. Makarnayı (yumuşak, orta sert veya sert olarak) nasıl seviyorsanız, erişte pilavınızı ona göre, haşlarsınız. Orta sertlikte erişte pilavı olsun istedim ve erişteyi 12 dakika haşladım.

Kullandığım Malzemeler
  • 250 gr. erişte
  • 5 su bardağı su
  • 1 çorba kaşığı tereyağı
  • 1 tatlı kaşığı tuz

Tereyağlı Erişte Pilavı Yapım Yöntemim
  • tencerede suyu normal alev ayarında kaynattım
  • üzerine tuz'u ve erişteyi ilave ettim, karıştırdım
  • 12 dakika süre ile (tencere açık olarak) erişteyi haşladım
  • ardından sügeçe aldım suyunu süzdüm
  • tavada tereyağını erittim ve erişteye ilave ettim
  • erişteyi karıştırdım ve tuzunu ayarladım
  • ne güzel değil mi? sizde yaparsınız.

Bu blogdaki popüler yayınlar

peynire tuzlu su nasıl yapılır

kuşbaşı et haşlama

düdüklüde kuşbaşı et haşlama

donmuş balık nasıl çözülür