domatesli biberli kuşbaşı et yemeği


Domatesli biberli kuşbaşı et yemeği, kuzu kuşbaşı veya dana kuşbaşı etle yapılır. Kuzu kuşbaşı etle yapıldığında yemek en fazla 30-35 dakikada pişer. Kuşbaşı et yemeği, dana kuşbaşı etle yapıldığı zaman, etin sert veya yumuşaklığına göre; 40 ila 90 dakika arasında pişer. Yemeğimi dana kuşbaşı etle yaptım ve ağır ateşte bir saatte pişirdim. Soğanı, biberi yemeklik doğradım. Bir tane iri domatesi soydum kuşbaşı doğradım. yemeği tatlandırmak için, bir çay kaşığı karabiber ve bir tatlı kaşığı dolusu tuz kullandım.

Ölçü Aldığım Mutfak Aletleri
  • 200 ml.'lik su bardağı
  • çorba kaşığı
  • tatlı kaşığı
  • çay kaşığı

Kullandığım Malzemeler
  • yarım kilo dana kuşbaşı
  • 4 çorba kaşığı zeytinyağı
  • yarım çorba kaşığı salça
  • 1 tane domates
  • 2 tane sivri biber
  • bir tane soğan
  • karabiber, tuz
  • 3 su baradağı sıcak su

Kuşbaşı Et Yemeği Pişirme Yöntemim
  • tencerede zeytinyağını düşük alev ayarında ısıttım
  • üzerine kuşbaşı eti ilave ettim, normal alev ayarında kavurdum
  • ardından ocağı düşük aleve ayarladım
  • sıra ile soğan, sivri biber, salça, domatesi ilave ettim kavurdum
  • ardından sıcak su ve karabiberi ilave ettim, karıştırdım
  • normal alev ayarında tencereyi bir kez kaynattım ve kapağını kapattım
  • kısık alev ayarında yemeği 60 dakika pişirdim ve ocağı söndürdüm
  • ve ardından yemeğin tuzunu ilave ettim
  • ne güzel değil mi? siz de yaparsınız.

Bu blogdaki popüler yayınlar

peynire tuzlu su nasıl yapılır

kuşbaşı et haşlama

düdüklüde kuşbaşı et haşlama

donmuş balık nasıl çözülür