taze soğanlı yumurta salatası


Taze soğanlı yumurta salatası: Yumurta salatası, katı haşlanmış yumurta ve kişinin damak zevkine uyan baharatların karştırılmasıyle yapılır. En lezzetli yumurta salatası, kuzine soba içerisinde katı pişirilen yumurtayla yapılır. Bilenler bilir, bilmiyenler için bilgi olsun; kuzine soba'nın fırın bölümüne yumurta konur ve katı hale gelinciye kadar pişmesi beklenir. Kuzine sobada pişirilen yumurta, kavrulmuş yumurta tadını verir. Kavrulmuş yumurtanın bu muhteşem aromasının tarifini yapmam mümkün değil. Sözünü ettiğim bu aromayı, kuzine sobada katı halde pişen yumurtayı yiyerek hissedebilirsiniz.

Yumurta Salatası Malzemesi
  • iki tane katı haşlanmış yumurta
  • bir kuru soğan
  • karabiber
  • pul biber
  • toz biber
  • kıyılmış maydanoz
  • tuz

Yumurta Salatası Yapımı
  • salata karıştırma kabını önüme aldım
  • yumurtayı soydum, kuşbaşı doğradım
  • soğanı soydum, ince yemeklik doğradım
  • üzerine maydanoz, baharat ve tuzu ilave ettim
  • salatayı bir güzel karıştırdım
  • ve sofraya koydum.
  • ne güzel değil mi? siz de yaparsınız.

Bu blogdaki popüler yayınlar

peynire tuzlu su nasıl yapılır

kuşbaşı et haşlama

düdüklüde kuşbaşı et haşlama

donmuş balık nasıl çözülür