kolay tas kebabı


Haşlanmış et ile kolay tas kebabı: Evde kolay tas kebabı dana etiyle, yumuşacık lokum gibi pişmiş nasıl yapılır? Buradan tarifine uygun olarak, kuşbaşı eti düdüklü tencerede haşladım. Kuru soğanı ve sarımsağı pişerken diri kalmaması ve çabuk pişmesi için, çok ince yemeklik doğradım. Haşlanmış etin yağ oranını dikkate alarak, kolay tas kebabı yemeğimde üç çorba kaşığı zeytinyağı kullandım.

Kullandığım Malzemeler
  • 400 gr. haşlanmış dana kuşbaşı
  • 3 çorba kaşığı zeytinyağı
  • 1 tane kuru soğan
  • 1/2 çorba kaşığı domates salçası
  • 2 diş sarımsak
  • karabiber, kimyon
  • 2 su bardağı sıcak su
  • tuz

Pişirme Yöntemim
  • tencerede zeytinyağını düşük alev ayarında ısıttım
  • peşinden sırasıyle soğanı, sarımsağı ve salçayı kavurdum
  • üzerine sıcak su, baharatlar ve tuz'u ilave ettim karıştırdım
  • normal alev ayarında tencereyi bir kez kaynattım ve kapağını kapattım
  • ardından kısık alev ayarında tencereyi 15 dakika kaynatım
  • ve peşinden, haşlanmış kuşbaşı eti ilave ettim ve  karıştırdım
  • normal alev ayarında tencereyi bir kez kaynattım ve kapağını kapattım
  • ardından kısık alev ayarında yemeği 5 dakika pişirdim, ocaktan aldım.
  • ne güzel değil mi? siz de yaparsınız.

Bu blogdaki popüler yayınlar

peynire tuzlu su nasıl yapılır

kuşbaşı et haşlama

düdüklüde kuşbaşı et haşlama

donmuş balık nasıl çözülür